mecha break
NVIDIA ACE pojawi się wkrótce w pierwszej grze. Technologia może docelowo zrewolucjonizować interakcje z NPC
Interakcje z postaciami niezależnymi w grach mogą w przyszłości zmienić się nie do poznania. Technologia NVIDIA ACE pozwoli bowiem rozmawiać z nimi w czasie rzeczywistym. Choć bazujące na sztucznej inteligencji rozwiązanie dopiero raczkuje, to zapowiedziano już jego implementację w pierwszej grze, czyli ciekawie zapowiadającym się Mecha BREAK. Na razie skala będzie bardzo ograniczona, tak jednak zaczynają zwykle wszystkie nowatorskie technologie.
Mecha Break - efektowna gra wieloosobowa z mechami w roli głównej od twórców Snowbreak otrzymała dłuższy gameplay
Gry z mechami w roli głównej nie są najczęściej pojawiającymi się pozycjami, ale gdy już do tego dochodzi, nierzadko stanowią nie lada rozrywkę. Im bardziej rozbudowany projekt, ze zróżnicowaną bronią i opcjami rozwoju olbrzymich konstruktów, tym lepiej. Świetnie pokazało to w zeszłym roku FromSoftware ze swoim Armored Core VI: Fires of Rubicon. Podczas ostatniego Summer Game Fest, dostaliśmy pierwsze szczegóły innej obiecującej pozycji, a teraz kolejne szczegóły.
Karty graficzne dobijają do ściany wydajności. Ratunkiem według NVIDII jest sztuczna inteligencja, napędzająca np. technikę DLSS
Sony PlayStation 5 Pro oficjalnie zaprezentowane - znamy specyfikację, datę premiery oraz cenę ulepszonej konsoli
Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe
AMD nie jest zainteresowane rynkiem najwyżej pozycjonowanych GPU. Przedstawiciel firmy nakreślił plany na przyszłość
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X vs Intel Core i9-14900K - Pojedynek zawodników wagi ciężkiej w grach i programach