vampire the masquerade bloodlines 2
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – prezentacja stylów walki. Ataki z ukrycia, otwarte konfrontacje i stawianie na narrację
Druga odsłona kultowej gry z 2004 roku jest powracającym tematem od dobrych kilku lat. Ciągłe problemy ze zmianami studiów pracujących nad projektem na czele i w konsekwencji cykliczne przerzucanie daty premiery raczej nie napawają nikogo optymizmem. Ale obecnie wampirami zajmuje się The Chinese Room, które przynajmniej wydaje się móc doprowadzić przedsięwzięcie do końca. Oni także dla odmiany otwarcie dzielą się chociaż niektórymi postępami.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne screeny z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii
Uniwersum Świata Mroku to praktycznie idealne podwórko dla każdego medium, na czele z grami wideo. Szczególnie mowa tutaj o mrocznej rzeczywistości związanej z niejednorodną społecznością wampirów. Znakomicie to pokazały nie tylko najbardziej znane gry akcji, ale na przykład całkiem interesujące tytuły z gatunku visual novel od studia Draw Distance. Mimo to druga odsłona Bloodlines przez lata mierzyło się z licznymi problemami, a potencjalny sukces nadal jest niepewny.
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – informacje o fabule gry. Deweloperzy tłumaczą zmianę konceptu głównego bohatera
Kontynuacja jednej z najlepszych (jeżeli nie najlepszej, przynajmniej pod pewnymi względami) gier związanych z wampirami od lat już znajduje się w bardzo dziwnym miejscu. Prace nad niezwykle ambitnym projektem co rusz przerywane są przez jakieś nietypowe sytuacje, na czele ze zmianami zespołów trzymających nad nim pieczę. Obecnie to zadanie należy do studia The Chinese Room - i miejmy nadzieję, że tak pozostanie. A droga do sukcesu daleka.
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Kolejny krok Google w walce z blokowaniem reklam na YouTube. Tylko oficjalna aplikacja będzie umożliwiała oglądanie wideo
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów