Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne screeny z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii

Szymon Góraj | 19-10-2023 20:00 |

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne screeny z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historiiUniwersum Świata Mroku to praktycznie idealne podwórko dla każdego medium, na czele z grami wideo. Szczególnie mowa tutaj o mrocznej rzeczywistości związanej z niejednorodną społecznością wampirów. Znakomicie to pokazały nie tylko najbardziej znane gry akcji, ale na przykład całkiem interesujące tytuły z gatunku visual novel od studia Draw Distance. Mimo to druga odsłona Bloodlines przez lata mierzyło się z licznymi problemami, a potencjalny sukces nadal jest niepewny.

Ekipa z The Chinese Room zaprezentowała nowy materiał związany z Vampire: The Masquerade: Bloodlines 2. Tym razem dostaliśmy kilka zdjęć ukazujących miasto oraz nieco szczegółów związanych z atmosferą w grze.

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [1]

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – informacje o fabule gry. Deweloperzy tłumaczą zmianę konceptu głównego bohatera

Poprzednie materiały na blogu zagłębiały się przede wszystkim w tożsamość bohatera, w którego wciela się w gracz. Tematyka kolejnego wpisu krąży zaś wokół świata będącego areną jego zmagań. Kluczem ma być tutaj neo-noir, powstały w połowie ubiegłego wieku nurt charakteryzujący się między innymi mrocznym, współczesnym miastem pełnym niejednoznacznych indywiduów. W przeciągu kolejnych dekad przejawiał się on w Blade Runnerze czy Johnie Wicku - tymi produkcjami inspiruje się zresztą The Chinese Room.

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [2]Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [3]

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – produkcję gry powierzono nowemu deweloperowi. Czy podoła temu zadaniu?

Na powyższej zasadzie deweloperzy planują przedstawić nam własną wariację miasta Seattle. Nie będzie ono tworzone w skali 1:1, bardziej liczy się tutaj wierne odtworzenie jego ducha. Estetyka będzie dość mocno bazowała na kontrastach, w szczególności światła i ciemności, co ma symbolizować konflikt żywych z umarłymi. Twórcy mówią też znowu o inspirowaniu się projektami pochodzącymi z różnych mediów - od filmów czy literatury po sztukę, a nawet pewne elementy tańca. Dostaliśmy przy tym szereg szkiców koncepcyjnych.

Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [4]Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [5]Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 – kolejne ujęcia lokacji z gry. Twórcy opowiadają o stylistyce neo-noir w historii [6]

Źródło: Paradox Interactive
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.