directsr
Microsoft DirectSR - zadebiutowało API, które uprości implementację NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach
Techniki upscalowania obrazu w grach to już nieodłączny element pejzażu PC-towego. Ich aktywowanie pozwala cieszyć się większą liczbą FPS-ów, często bez znaczącego pogorszenia jakości obrazu. Microsoft udostępnił właśnie wstępną wersję DirectSR, czyli API, które sprawi, że implementacja NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS będzie prostsza niż kiedykolwiek wcześniej. Tym samym deweloperzy stracą poważny argument stojący za brakiem wsparcia dla którejś z technik.
Microsoft DirectSR uprości znacząco implementację technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach
Techniki upscalingu obrazu zagościły już na stałe w grach PC-towych. NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS trafiają do coraz większej liczby tytułów, zwiększając znacząco liczbę FPS-ów. Firma Microsoft planuje już wkrótce mocno uprościć ich implementację. Poznaliśmy pierwsze informacje na temat DirectSR. Głównym celem jest ułatwienie pracy deweloperem gier i poszerzenie listy tytułów wspieranych przez wszystkie wymienione techniki.
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Historia PurePC bez cenzury z okazji 18. urodzin - Początki bywały trudne, jednak wyszliśmy na prostą i pozostajemy niezależni
Test smartfona Google Pixel 8a - czysty Android z 7-letnim wsparciem i genialny aparat. Czy trzeba czegoś więcej?
18. urodziny PurePC! Mega konkurs i kilkadziesiąt nagród do rozdania - karty graficzne, procesory, laptopy i wiele innych