Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3

Damian Marusiak | 31-08-2024 17:30 |

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3Jesteśmy już po premierach Black Myth: Wukong oraz Star Wars Outlaws, tymczasem już za kilka dni do sprzedaży trafi kolejny, potencjalny hit, którym może się okazać Warhammer 40,000: Space Marine 2. Tytuł opracowany został jako brutalna gra akcji, gdzie możemy grać zarówno solo jak i w kooperacji. Produkcja zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series, jednak twórcy wcześniej nie zgłębiali się jakoś bardzo szczegółowo w kwestie techniczne gry. Teraz poznaliśmy jednak więcej informacji w tym temacie.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 na PlayStation 5 oraz Xbox Series X zaoferuje dwa tryby obrazu: Quality w 30 FPS oraz Performance sięgający 60 klatek na sekundę. Gra nie będzie również wspierać Ray Tracingu.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3 [1]

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - twórcy przygotowują długie oblężenie Tyranidów. Sprezentowano obszerny plan rozwoju gry

Warhammer 40,000: Space Marine 2 na konsolach Xbox Series X oraz PlayStation 5 zaoferuje dwa tryby obrazu. Pierwszy umożliwi grę w rozdzielczości 4K i w 30 klatkach na sekundę. Wariant Performance obniży rozdzielczość do Full HD, z kolei framerate zostanie zwiększony do maksymalnie 60 klatek na sekundę. Adnotacja "Up to 60 FPS" sugeruje, że należy spodziewać się również spadków poniżej tej wartości. Xbox Series S otrzyma tylko jeden tryb w rozdzielczości 1440p i w 30 klatkach na sekundę.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3 [2]

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - blisko półgodzinny pokaz rozgrywki w 4K z kartą graficzną NVIDIA GeForce RTX 4090

Warhammer 40,000: Space Marine 2 nie otrzyma obsługi Ray Tracingu, zarówno na PC jak i konsolach. Komputerowe wydanie będzie jednak wspierać na premierę techniki skalowania NVIDIA DLSS 2 oraz AMD FSR 2. W jakiś czas po premierze, ale bez określania dokładnego terminu, zostanie również dodane wsparcie dla DLSS 3 oraz FSR 3. Gra, podobnie jak Black Myth: Wukong, nie będzie również obsługiwać formatu HDR. Posiadacze kontrolerów DualSense od Sony mogą z kolei liczyć na wykorzystanie adaptacyjnych triggerów na premierę, z kolei haptyczne wibracje mogą zostać dodane w przyszłości. Komputerowa wersja będzie pozbawiona antypirackiego zabezpieczenia Denuvo, pojawi się natomiast Easy Anti Cheat. Wsparcie dla Steam Deck jest również planowane w pewnym momencie, ale z pewnością nie nastąpi to na premierę gry. Z kolei pod koniec września do produkcji powinna trafić aktualizacja, umożliwiająca pełne wykorzystanie monitorów o proporcjach 21:9 oraz 32:9.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 - szczegóły wydań Xbox Series oraz PlayStation 5. Kwestia Ray Tracingu, DLSS 3 i FSR 3 [3]

Źródło: Focus Entertainment
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 14

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.