obsługa gwarancyjna
ASUS zabiera głos w związku z zamieszaniem wokół obsługi gwarancyjnej swojego sprzętu. Zapowiedziano zmiany
Problemy z obsługą gwarancyjną sprzętu elektronicznego nigdy nie przynoszą chluby producentom. Tego typu usługa powinna szanować uczciwych klientów, być niezawodna i w miarę szybka. Niedopuszczalne są sytuacje, gdy dana firma na siłę wyszukuje powody, aby nie uwzględnić roszczeń klientów. Z takimi okolicznościami mieliśmy ostatnio do czynienia w przypadku firmy ASUS. Tajwańska firma zdecydowała się oficjalnie zabrać głos w tej sprawie.
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli
AMD Zen 5 ze spodziewanym mniejszym wzrostem IPC. Procesory APU Strix Point bez wsparcia dla Windows 10