Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

obsługa gwarancyjna

ASUS zabiera głos w związku z zamieszaniem wokół obsługi gwarancyjnej swojego sprzętu. Zapowiedziano zmiany

ASUS zabiera głos w związku z zamieszaniem wokół obsługi gwarancyjnej swojego sprzętu. Zapowiedziano zmiany

Problemy z obsługą gwarancyjną sprzętu elektronicznego nigdy nie przynoszą chluby producentom. Tego typu usługa powinna szanować uczciwych klientów, być niezawodna i w miarę szybka. Niedopuszczalne są sytuacje, gdy dana firma na siłę wyszukuje powody, aby nie uwzględnić roszczeń klientów. Z takimi okolicznościami mieliśmy ostatnio do czynienia w przypadku firmy ASUS. Tajwańska firma zdecydowała się oficjalnie zabrać głos w tej sprawie.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.