amd fsr 2.2
Immortals of Aveum rozczarowuje jakością optymalizacji. Gracze krytykują stan techniczny tytułu
Immortals of Aveum można określić mianem pierwszej wysokobudżetowej gry, która wykorzystuje wszystkie możliwości oferowane przez silnik Unreal Engine 5. Przed premierą twórcy niejednokrotnie podkreślali zaawansowanie systemów Lumen oraz Nanite, co miało przełożyć się na bardzo wysoką jakość oprawy graficznej. Mimo że niektóre lokacje rzeczywiście mogą się podobać, to stan techniczny tytułu skutecznie przeszkadza w podziwianiu widoków.
F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD - FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3
Rozwijana nieustannie przez firmę AMD technika FSR, znajduje zastosowanie w coraz większej liczbie tytułów. Do tego grona właśnie dołączyła gra F1 22 opracowana przez studio Codemasters. W ostatnim patchu 1.17 zaimplementowano najnowszą wersję FSR, opatrzoną numerem 2.2. Tytuł dołączył tym samym do wąskiego jeszcze grona gier obsługujących tę edycję techniki AMD. Rezultaty użycia FSR 2.2 mogą wydawać się imponujące.
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli