Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy

Szymon Góraj | 21-09-2024 12:45 |

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczyTak jak w przypadku części poprzedniej, historia Kratosa pisana przez studio Santa Monica zawitała również na komputery osobiste. Tym razem jednak zajęło to nieco mniej czasu, zbiegając się z ekspansją hitów Sony na PC. Cóż, obok Elden Ringa God of War Ragnarök był bodaj najbardziej cenionym tytułem 2022 roku, większość osób zatem spodziewała się gładkiego wejścia, wysokich ocen i graczy okupujących Steam. Tymczasem niekoniecznie.

God of War Ragnarök nie miało lekkiej premiery na pecetach. Graczom nie podoba się konieczność posiadania konta PlayStation Network, a ogólne zainteresowanie może rozczarowywać.

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy [1]

God of War Ragnarök wkrótce zagości na PC. Gra na start zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 oraz Intel XeSS

Najnowszy God of War wydawał się mieć wszystko, czego potrzebował, by odnieść całkowity sukces w trakcie jesiennych wojaży. Od jakiegoś czasu wiadomo było co prawda, że gra będzie wymagała PlayStation Network, jednak ów kontrowersyjny manewr zdawał się ustępować randze tego IP. Tymczasem premiera spotkała się z mieszanymi opiniami, co nie było do końca spodziewane zestawiając tę sytuację z chociażby świetnym odbiorem pierwszej odsłony. A lwia część negatywnego odzewu związana jest z koniecznością posiadania konta PSN.

Nintendo Switch - podkręcona konsola pokazuje swoje prawdziwe możliwości. Modyfikacje pozwalają na uruchomienie God of War

Co jasne, da się znaleźć także narzekanie na inne elementy - jak np. pewne techniczne problemy - jednak wydają się być one w mniejszości. I można to w pewien sposób zrozumieć. Nie minęło wiele czasu od kontrowersji z Helldivers II, a przecież God of War Ragnarök jest na dodatek grą singlową, co zawsze automatycznie wzmaga potencjalną irytację  przy takich okolicznościach. Dalekie od idealnych są także inne statystyki. Według danych SteamDB, w projekt studia Santa Monica grało maksymalnie 25,795 graczy. Bez wątpienia trudno nazwać to wynikiem katastrofalnym, lecz zważywszy na osiągnięcie "jedynki" - aż 73,529 grających jednocześnie - stanowi to rozczarowanie. Może to dać wiele do myślenia w kontekście PlayStation Network. A niebawem premiera pecetowej wersji Until Dawn.

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy [2]

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy [3]

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy [4]

God of War Ragnarök - wejście na PC znacznie słabsze od poprzednika. Mniejsze zainteresowanie i krytyka ze strony graczy [5]

Źródło: Steam, SteamDB
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.