unreal engine 5.1
AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine
Kilka tygodni temu AMD opublikowało kod źródłowy techniki FSR 2.2, tym samym umożliwiając twórcom gier jeszcze łatwiejszą implementację najnowszej wersji swojego rozwiązania. Teraz producent postanowił dodatkowo ułatwić zadanie developerom, którzy do swoich produkcji wykorzystują silnik graficzny Unreal Engine. AMD na platformie GPUOpen ogłosiło bowiem wprowadzenie wtyczki, aktywującej technikę FSR w wersji 2.2. Jakie jeszcze zmiany wprowadza omawiana wtyczka dla Unreal Engine?
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Historia PurePC bez cenzury z okazji 18. urodzin - Początki bywały trudne, jednak wyszliśmy na prostą i pozostajemy niezależni
Test smartfona Google Pixel 8a - czysty Android z 7-letnim wsparciem i genialny aparat. Czy trzeba czegoś więcej?
18. urodziny PurePC! Mega konkurs i kilkadziesiąt nagród do rozdania - karty graficzne, procesory, laptopy i wiele innych