symulatory kosmiczne
Recenzje Star Wars Squadrons – całkiem udany współczesny X-Wing
Już jutro odbędzie się oficjalna premiera gry Star Wars Squadrons. Fani takich symulatorów kosmicznych jak Star Wars: X-Wing czy TIE Fighter długo czekali na współczesną produkcję, która choć trochę zbliży się do poziomu jakości tych kultowych pozycji. Od siedmiu lat licencja na gwiezdnowojenne gry jest w rękach firmy Electronic Arts, ale do tej pory otrzymaliśmy jednie dwie, rozczarowujące pod różnymi względami odsłony Star Wars Battlefront i nieźle przyjętego Star Wars Jedi: Fallen Order. Ten...
Star Wars Squadrons – pierwszy gameplay i wymagania sprzętowe
Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj w nocy podczas konferencji EA Play Live pokazano pierwszy, kilkuminutowy gameplay z zaanonsowanej kilka dni temu gry Star Wars Squadrons. Zawarto w nim zarówno sceny z kampanii fabularnej, jak i fragmenty pojedynków online (które będą odbywać się w trybie 5 vs 5 graczy), wraz z ich krótkim przedstawieniem. Akcję będziemy obserwować wyłącznie z kokpitu, a w grze nie będzie żadnych zbędnych elementów interfejsu – wszelkie informacje, np. o polu siłowym i uszkodzeniach,...
Star Wars Squadrons na pierwszym zwiastunie. Premiera w 2020
Od czasu przejęcia przez EA licencji na gry Star Wars minęło już siedem lat. 10-letnia wyłączność, jaką zaoferowała firma Disney „Elektronikom”, zmierza ku końcowi. Jeśli chodzi o duże produkcje, to przez ten okres otrzymaliśmy zaledwie dwie odsłony serii Star Wars Battlefront, o których opinie są dość mieszane, oraz ubiegłoroczną, ciepło przyjętą grę akcji Star Wars Jedi: Fallen Order. W tym roku lista ta powiększy się o dość niespodziewany tytuł. Star Wars Squadrons, bo o nim mowa,...
25 lat X-Winga - Krótka historia kosmicznych symulatorów
Gwiezdne wojny to jedna z największych marek wykreowanych przez kino. Cokolwiek z przylepionym logo Star Wars da się sprzedać z zawyżoną ceną. Może jednak jesteśmy na swój sposób marzycielami, którzy doceniają jasne i ciemne strony mocy oraz brutalną siłę mieczy świetlnych i laserów X-Winga. Faktyczne gry komputerowe towarzyszyły filmowym przygodom bohaterów Gwiezdnych wojen niemal od samego początku. Epizod IV debiutował na ekranach automatów arcade, konsol do gier i komputerów już w 1983 roku,...
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Reklamy na YouTube zaatakują nawet po zatrzymaniu wideo. Google nie ma litości dla osób bez subskrypcji YouTube Premium
MSI przechodzi na zieloną stronę mocy. Karty graficzne tej firmy oparte będą na układach od NVIDII, a nie AMD