Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

infolinia

Biometria w Orange: infolinia rozpozna głos klienta i dokona na jego podstawie weryfikacji użytkownika

Biometria w Orange: infolinia rozpozna głos klienta i dokona na jego podstawie weryfikacji użytkownika

Klienci korzystający z usług sieci komórkowych działających w Polsce często są zmuszeni do kontaktu z infolinią lub wizyty w salonie operatora. Naturalnie, wygodniejszą opcją jest rozmowa z konsultantem lub choćby z automatem. Niestety, aby załatwić sprawę, z którą zgłaszamy się na infolinię, musimy zweryfikować swoją tożsamość. Zazwyczaj ogranicza się to do kilku pytań o kod klienta, PESEL, adres czy inne mniej istotne dane. Co, gdyby weryfikacja następowała automatycznie? Właśnie to oferuje...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.