fsr 3.1
AMD FSR 3.1 - zapowiedziano nową wersję techniki. Wśród zalet jest oddzielenie upscalingu obrazu od generowania klatek
Już od blisko trzech lat na rynku obecna jest technika AMD FSR, która podobnie jak konkurencyjne NVIDIA DLSS, służy w pierwszej kolejności do upscalingu obrazu w grach komputerowych. Od dnia premiery, na komputery użytkowników trafiły trzy główne wersje techniki i szereg mniejszych aktualizacji. Firma AMD przygotowuje się do debiutu FSR 3.1, które wprowadzi istotne zmiany w jego funkcjonowaniu i jakości uzyskiwanego w ten sposób obrazu.
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Kolejny krok Google w walce z blokowaniem reklam na YouTube. Tylko oficjalna aplikacja będzie umożliwiała oglądanie wideo
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6