wypełnienie generatywne
Sztuczna inteligencja, a branża gier. Producenci zdradzają, do czego jest wykorzystywana. Ankieta omawia dużo więcej kwestii
Coraz więcej producentów otwarcie przyznaje, że do tworzenia gier wykorzystywane są narzędzia AI, takie jak chatbot ChatGPT, generator obrazów DALL-E, czy też Wypełnienie generatywne od Adobe. Obecnie każda branża przechodzi lekką metamorfozę pod tym względem, a skutki tego procesu widzimy tak naprawdę już dziś. Jednak główne wykorzystanie nowych narzędzi przez twórców wcale nie jest tak oczywiste, jak mogłoby się początkowo wydawać.
Adobe już niebawem wprowadzi limity, które będą dotyczyć usług związanych z modelem sztucznej inteligencji Adobe Firefly
Jakiś czas temu firma Adobe zaprezentowała swój model sztucznej inteligencji o nazwie Adobe Firefly. Dzięki niemu w usługach firmy możemy wygenerować obrazy, tekst o jakimkolwiek wzorze, czy też skorzystać z funkcji Wypełnienie generatywne. Do tej pory każdy użytkownik mógł korzystać z omawianych funkcjonalności za darmo (w przeglądarce) lub w ramach swojego abonamentu. Firma wprowadza jednak zmiany, które już niebawem zaczną obowiązywać wszystkich.
Linux vs Windows - Który system jest lepszy do gier? Test wydajności AMD Radeon RX 7900 XTX oraz Radeon RX 7600 XT
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Kolejny krok Google w walce z blokowaniem reklam na YouTube. Tylko oficjalna aplikacja będzie umożliwiała oglądanie wideo
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6