Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

System walki w Wiedźmin 3 będzie bardziej wymagający niż sądzicie

Morfeusz888 | 19-06-2014 12:35 |

Targi E3 są już dawno za nami, wiemy jakie tytuły poszczególne studia deweloperskie przygotowują oraz czego możemy się spodziewać w 2015 roku. Przyszły rok kalendarzowy zapowiada się bardzo gorąco jeżeli chodzi o segment gier komputerowych, a w całym tym zamieszaniu nie można oczywiście nie dostrzec naszej rodzimej produkcji, czyli Wiedźmina 3 Dziki Gon. Studio CD Projekt RED podczas targów E3 zaprezentował fragment rozgrywki, po którym bardzo wielu graczy wpadło w delikatną konsternację. Nikt nie lubi, jeżeli gra narzuca bardzo wysoki poziom trudności, który tylko irytuje - zbyt łatwa rozgrywka również potrafi popsuć zabawę, nie dając żadnej satysfakcji graczowi. To drugie uczucie ogarnęło graczy po zobaczeniu fragmentu rozgrywki. 

Schemat walki był bardzo łatwy i nawet z bardzo potężnym przeciwnikiem można było się rozprawić w ciągu kilku minut. Deweloperzy na szczęście uspokajają - walka aż tak łatwa nie będzie. Twórcy podczas pokazu celowo ustawili poziom trudności na łatwy z jednej bardzo prostej przyczyny - na pokaz mieli tylko 5 minut i chcieli ten czas maksymalnie wykorzystać.

Nie siła, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.

Deweloper zaznaczył, że system walki będzie podobny do tego z dwójki, jednak gracz będzie elastycznie wprowadzany w jego technikalnia i nawet osoby, które nie miały styczności z dwiema poprzednimi częściami nie zostaną rzucone na głęboką wodę. Podczas konferencji Wiedźmin 3 Dziki Gon został uruchomiony na konsoli Xbox One w rozdzielczości 900p przy 30 klatkach na sekundę. Oczywiście tego typu ustawienia nie powalają na kolana, jednak deweloperzy wciąż pracują nad optymalizacją swojego projektu i zależy im, aby na konsoli firmy Microsoft dało się grać w rozdzielczości 1080p.

Dla deweloperów CD Projekt RED każdy detal jest ważny.

Dodatkowo firma z Redmond dostarczyła studiu najnowsze narzędzia deweloperskie umożliwiające wykorzystanie uwolnionej mocy poprzez usunięcie obowiązkowego kontrolera Kinect, więc proces optymalizacyjny powinien stać się łatwiejszy. W przypadku konsoli PlayStation 4 gra już działa w rozdzielczości 1080p. Deweloperom z CD Projekt Red bardzo zależy na dopracowanej trzeciej odsłonie przygód Geralta i nie jest żadnym zaskoczeniem, że studio chce dopięcia wszystkich elementów na ostatni guzik.

Źródło: Eurogamer

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.