Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction

Damian Marusiak | 21-08-2024 09:15 |

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray ReconstructionWczoraj, podczas gali Gamescom Opening Night Live, Microsoft oraz Bethesda ogłosiły datę premiery gry Indiana Jones and the Great Circle. Przygody tytułowego archeologa, które toczą się pomiędzy wydarzeniami z pierwszego oraz drugiego filmu, zadebiutują na PC oraz konsolach Xbox Series dokładnie 9 grudnia tego roku, natomiast już wiosną 2025 roku odbędzie się debiut także na PlayStation 5. Chwilę po zapowiedzi otrzymaliśmy kolejne informacje, tym razem dotyczące komputerowego wydania gry.

Indiana Jones and the Great Circle będzie kolejną grą, po Black Myth; Wukong, ze wsparciem dla Path Tracingu na PC. Tym samym nie zabraknie również obsługi techniki NVIDIA DLSS 3.5.

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction [1]

Gamescom Opening Night Live - Indiana Jones z konkretami, Mafia 4 wchodzi na salony i inne kluczowe punkty wydarzenia

Wczoraj na PC zadebiutował Black Myth: Wukong, który dla najmocniejszych podzespołów oferuje możliwość włączenia Path Tracingu w zakresie oświetlenia, cieni (wraz z okluzją otoczenia), odbić oraz zaawansowanej kaustyki wody. Już niedługo na rynek trafi kolejna gra AAA, która będzie wspierać pełny Ray Tracing. Mowa o Indiana Jones and the Great Circle od studia MachineGames. Twórcy już wcześniej eksperymentowali z pojedynczymi efektami RT, m.in. do Wolfenstein: Youngblood. Sama gra tworzona jest w oparciu o silnik id Tech 7, toteż jesteśmy bardzo ciekawi jak narzędzie to będzie się skalować po dodaniu Path Tracingu.

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction [2]

Test Black Myth: Wukong na karcie graficznej NVIDIA GeForce RTX 4080. Ta gra zmasakruje Wasze komputery

Sama obecność Path Tracingu sprawia, że niemalże obligatoryjnie dostępne będzie również narzędzie NVIDIA DLSS 3.5, a więc wariant techniki łączącej w sobie skalowanie Super Resolution, generowanie klatek Frame Generation oraz rekonstrukcję promieni Ray Reconstruction. Obecnie nie otrzymaliśmy jeszcze żadnych materiałów przedstawiających Path Tracing na PC - tutaj będziemy musieli poczekać bliżej premiery. Jednocześnie twórcy zaprezentowali m.in. edycję kolekcjonerską Indiany Jones, w skład której wchodzi m.in. cyfrowa kopia edycji Deluxe (z zawartym dodatkiem fabularnym The Order of Giants), steelbook, replikę globusa, notatnik, kilka bonusów cyfrowych oraz 3-dniowy, wcześniejszy dostęp. Edycję wyceniono na 190 dolarów.

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction [3]

Indiana Jones and the Great Circle na PC otrzyma wsparcie dla Path Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction [4]

Źródło: WCCFTech, Bethesda
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 31

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.