Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci

Szymon Góraj | 20-08-2024 09:00 |

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaciUbisoft od lat swoimi działaniami wzbudza nie lada kontrowersje, ale w przeciągu ostatnich miesięcy zdają się celować w jakiś rekord. A najwięcej szumu wiąże się rzecz jasna z ich kluczowymi tegorocznymi projektami. Już tylko półtora tygodnia pozostało do premiery Star Wars Outlaws, a jesienią pojawi się głośna odsłona Assassin's Creed z akcją w Japonii. Ten ostatni tytuł otrzymał właśnie kolejny materiał skupiający się na pewnych aspektach rozgrywki.

Nowy zwiastun Assassin's Creed Shadows dokładniej analizuje specyfikę duetu postaci, którymi będziemy kierować w grze.

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci [1]

Ubisoft+ Classics - tańszy plan dostępny w niższej cenie. Za grosze zagramy w serie Assassin's Creed i Far Cry

Na pierwszym planie w przedpremierowych dyskusjach znajduje się problem z Yasuke, ale tym razem skupmy się może na kwestiach gameplayowych. Od pierwszych zapowiedzi wiemy, że Ubisoft pracuje nad wprowadzeniem do Assassin's Creed Shadows dwóch różnych sposobów na rozgrywkę. Chodzi oczywiście o zrównoważony duet w postaci Naoe oraz wspomnianego wyżej cudzoziemskiego wojownika. Najnowsze wideo koncentruje się na bardziej szczegółowym uwypukleniu różnic pomiędzy tymi dwiema postaciami:

Seria gier Assassin's Creed doczeka się kolejnych, pełnych odświeżeń, co potwierdza prezes firmy Ubisoft

Bez wątpienia najmniej kontrowersji budzi prezentacja Naoe. Ma łączyć klasyczne zdolności asasynów z pewnymi lokalnymi elementami, co wedle zamysłu twórców ma ją uczynić najlepszą wersją tego typu wojowniczki w historii serii. Szybkość, zwinność i nieuchwytność Japonki ma być równoważona niesłychanie "ciężkim" stylem walki Yasuke. I tu ponownie pojawią się wątpliwości, czy faktycznie w Assassin's Creed potrzebny jest tank. Esencją rozgrywki ma być harmonijne uzupełnianie się bohaterów - zarówno pod kątem cech charakteru, jak i umiejętności. Naoe może mieć problemy z rodzajami przeciwników kontrującymi jej specyficzny styl. Yasuke z kolei nie radzi sobie w powietrzu (co nieźle zilustrowano jego niezdarnym "skokiem wiary"), toteż gdy jest atakowany z góry, ma opcję zdania się na towarzyszkę. Wybór postaci na daną okoliczność ma nie być wymuszany, ale ewidentnie sugerowany, co jest nowością - pytanie, czy potrzebną.

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci [2]

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci [3]

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci [4]

Assassin's Creed Shadows - materiał poświęcony dwóm odmiennym stylom gry dostępnych postaci [5]

Źródło: Ubisoft (Youtube)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 76

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.