Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Apple w ogniu krytyki po publikacji reklamy nowego iPada Pro. Producent przeprasza i rezygnuje z planów emisji

Apple w ogniu krytyki po publikacji reklamy nowego iPada Pro. Producent przeprasza i rezygnuje z planów emisjiApple słynie z iPhone'ów, iPadów, komputerów Mac czy inteligentnych zegarków, ale nie tylko. Gigant ma na swoim koncie także kilka pamiętnych... reklam. Jedną z nich jest rzecz jasna "1984" przedstawiający dystopijną przyszłość. Dziś wydaje się, że kolejną z nich będzie najnowszy spot promujący iPada Pro. Co ciekawe, krytyka okazała się tak duża, że producent nie mógł pozostać na nią obojętny i zdecydował się na oficjalne przeprosiny.

Dla wielu internautów reklama nowego iPada Pro symbolizuje niszczenie kreatywności i wszystkiego, co pozytywne. Wiele osób zwraca uwagę również na ogólnie niezbyt przyjazną, wręcz mroczną atmosferę spotu.

Apple w ogniu krytyki po publikacji reklamy nowego iPada Pro. Producent przeprasza i rezygnuje z planów emisji [1]

Apple iPad Pro oraz iPad Air - debiut kolejnej generacji tabletów. Ekrany Tandem OLED, nowe akcesoria i wydajniejsze układy

Reklama przedstawia ogromną prasę hydrauliczną zgniatającą różne przedmioty, w wyniku czego powstaje właśnie iPad Pro, który prawdopodobnie ma oznaczać wszystkie dokonania ludzkości w jednym urządzeniu. Internauci odebrali to jako niszczenie kreatywności i wszystkiego, co pozytywne (zgniatane są także zabawki czy emotikonki). Wiele osób zwraca uwagę również na ogólnie niezbyt przyjazną, wręcz mroczną atmosferę spotu - w końcu jego akcja rozgrywa się w ciemnym, opuszczonym magazynie. Zresztą, zobaczcie sami:

Apple M4 - procesor przetestowany w Geekbench. Okazał się dużo wydajniejszy niż Qualcomm Snapdragon X Elite

Po fali krytyki Apple zdecydowało się na przeprosiny. Jak mówi Tor Myhren, wiceprezes Apple ds. komunikacji marketingowej: "Kreatywność jest wpisana w nasze DNA i niezwykle ważne jest dla nas projektowanie produktów, które wspierają twórców na całym świecie. Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają swoje pomysły w życie za pomocą iPada. W tym filmie nie dotarliśmy do celu, za co przepraszamy". Co ciekawe, podjęto również decyzję o rezygnacji z planów emisji reklamy w telewizji. Mimo to wideo nadal dostępne jest na YouTubie i w mediach społecznościowych Apple.

Apple w ogniu krytyki po publikacji reklamy nowego iPada Pro. Producent przeprasza i rezygnuje z planów emisji [2]

Źródło: Android Authority, Ad Age
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 62

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.