Wiedźmin 3: Dziki Gon - Ujawniono kolejne szczegóły
Wiedźmin 3 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier. Fani Geralta cenią sobie dobry klimat oraz ciekawą fabułę, więc produkcja nie może ich po prostu zawieść. Serwis Structure Gaming przeprowadził wywiad ze studiem CD Projekt Red, który reprezentowany był przez Andrzeja Kwiatkowskiego oraz Dominikę Gonsierowską. Co ciekawego zdradzili twórcy na temat swojego nowego tytułu? Na pewno zostanie odświeżony system alchemii - proces tworzenia mikstur stanie się prostszy w obsłudze, jednak stopień jego rozbudowania zostanie zachowany. Przejście całej gry będzie wymagało około 100 godzin, przy czym połowa czasu przypada na główny wątek, a pozostałe 50 na zadania poboczne. Fani walk nie będą narzekać - studio postanowiło poprawić płynność i realizm, natomiast liczba ruchów głównego bohatera została zwiększona do 96 po to, aby uniknąć powtarzalności pojedynków. Przedstawiciele CD Projekt Red ustosunkowali się również do ograniczeń wiekowych, które są powodem blokowania sprzedaży takich tytułów jak np. Saints Row IV.
Wypowiedź deweloperów nie wymaga komentarza: "Nie tworzymy gry mając na uwadze jakiś konkretny system klasyfikacji. Dodajemy do niej elementy, które wierzymy, że zaowocują najlepszym growym doświadczeniem. Bez względu na to czy chodzi o ważne do podjęcia decyzje, głębokie relacje pomiędzy bohaterami, sceny seksu, krwawą walkę lub przekleństwa. Jeśli uważamy, że te aspekty są niezbędne do stworzenia żyjącego i wiarygodnego świata, pojawią się one w grze. Tak naprawdę system klasyfikacji ma tu drugorzędne znaczenie.”. Co oprócz tego?
- Geralt nie przyczyni się sam do zbawienia świata
- System rozwoju postaci będzie podobny do tego, który znamy z Wiedźmina 2, jednak umiejętności głównego bohatera będzie można w większym stopniu modyfikować
- Świat przedstawiony w grze będzie 35 razy większy od tego z poprzedniej części
- Twórcy nie są jeszcze pewni, czy zaimplementują walkę z siodła. Problemem jest zgodność w stosunku do książek
- Nie wiadomo, czy gra doczeka się narzędzi moderskich. Aktualne dostępne nadal znajdują się w fazie beta
- Gra tworzona jest na wszystkie platformy jednocześnie z uwzględnieniem indywidualnych aspektów każdej z nich
Cały wywiad dostępny jest pod tym linkiem (LINK).
Źródło: Structure Gaming
Powiązane publikacje

Battlefield 6 - w sieci pojawiły się materiały z playtestów. Zaprezentowany model zniszczeń może robić wrażenie
64
Split Fiction - Hazelight Studios triumfuje. Znakomite oceny od graczy i krytyków, ponad milion egzemplarzy sprzedanych w 2 dni
20
DOOM: The Dark Ages - grę będzie można ukończyć używając wyłącznie broni białej. Nowy wymagający wróg na horyzoncie
20
Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 10 - 16 marca 2025. Wśród premier Amal, Chinki, Wdowy oraz Rodzice kontra duch
2