Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Premierowa łatka z poprawą grafiki

Arkad | 18-05-2015 11:46 |

Wiedźmin 3: Dziki GonDzień bez Wiedźmina jest dniem straconym? Przez kilka ostatnich tygodni mogliśmy obserwować prawdziwy wysyp informacji na temat polskiej produkcji, które nie zawsze odnosiły się pozytywnie do twórców ze studia CD Projekt RED. Internauci po pojawieniu się pierwszych filmów z rozgrywki na YouTube zaczęli porównywać obecne wersje gry do trailerów sprzed kilku lat oraz do edycji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4 - wynikiem tego działania był wybuch afery o nazwie... downgrade. Niezadowoleni gracze stwierdzili, że zostali poniekąd oszukani przez producenta, gdyż premierowy Wiedźmin 3: Dziki Gon oferuje zdecydowanie niższy poziom jakości grafiki, aniżeli sugerowały to materiały reklamowe.

Odkrycie prawdy jest już tak blisko.

Został już tylko jeden dzień do premiery gry, na którą czekaliśmy wiele miesięcy. Jesteśmy tak blisko rozstrzygnięcia wszystkich kwestii dotyczących nie tylko jakości, ale także wydajności opisywanej produkcji. Jakie nowości mogą nas jeszcze spotkać w dniu debiutu? Okazuje się, że CD Projekt RED udostępni jutro premierową łatkę dla wszystkich wersji swojej produkcji - wcześniej pisaliśmy o przewidywanej poprawie wydajności edycji dla konsoli PlayStation 4, a teraz dotarliśmy do szczegółów aktualizacji przygotowywanej dla komputerów PC.

Gracze oprócz naprawy błędów gry (na pewno pojawiły się takie po osiągnięciu złotego statusu) otrzymają także poprawę jakości grafiki w przypadku roślinności oraz cieni. Zagraniczne portale wspominają także o nieco lepszych teksturach, jak również lepszej teselacji wody. Czy jest to odpowiedź na zarzuty społeczności, która wytknęła CD Projekt RED downgrade grafiki w Wiedźminie 3: Dziki Gon?

CD Projekt RED jednak miało coś za uszami?

Na pierwszy rzut oka tak to wygląda, jednak nigdy nie znaliśmy planów producenta i tak naprawdę nie wiemy, czy zmiany nie były przygotowywane już wcześniej. Największą zagadką pozostaje wciąż wydajność gry na komputerach PC, szczególnie jeżeli chodzi o karty graficzne ze średniego segmentu. Najbliższe dni zapowiadają się ekscytująco - Wiedźmin odkryje wszystkie karty, które były odwrócone od graczy przez wiele miesięcy.

Źródło: WCCF Tech

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 27

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.