Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Ubisoft chce uczynić standard z 30 klatek na sekundę. Zabawne...

Arkad | 09-10-2014 16:26 |

W jaki sposób najłatwiej przykryć własne błędy? Branża elektroniczna zna wiele sposób na szybkie zapomnienie o wszelkich problemach i wadach, a najłatwiejszym z nich jest twarde obstawanie przy swoim i agresywne reagowanie na jakąkolwiek krytykę - mówiąc prościej, jeśli coś się nie udało to po prostu przekonywuj wszystkich, że tak miało być od samego początku... Twórcy gier komputerowych czasami muszą tłumaczyć się z naprawdę poważnych pomyłek i taktyka przedstawiona przed chwilą nie zawsze ma sens, ale twórca serii Assassin's Creed postanowił jednak omamić wszystkich graczy swoimi świetnymi teoriami broniącymi interesu studia.

Kontrowersyjne opinie Ubisoft to żadna nowość - tym razem skupiono się na ilości klatek na sekundę.

Ubisoft można kochać albo nienawidzić - za takie wypowiedzi jak te ostatnie skłaniamy się raczej ku tej drugiej opcji, gdyż chowanie głowy w piasek i szukanie winnych wszędzie tylko nie u siebie na pewno nie przysłuży się rozwojowi technologii graficznych, a przede wszystkim przyszłych gier na konsole i pecety. O co chodzi? Ostatnio było głośno o ograniczeniu najnowszego Assassin's Creed: Unity do rozdzielczości 900p na obydwu konsolach nowej generacji (PlayStation 4 oraz Xbox One), ale dzisiejszy temat opiera się głównie na ograniczeniu liczby klatek do 30. Pamiętacie mocno kontrowersyjne teorie o braku różnicy pomiędzy 30 a 60 FPSami? Ubisoft po raz kolejny sięga do najgorszych możliwych wymówek i przekonuje wszystkich graczy, że:

"30 klatek na sekundę było naszym celem, powoduje to lepszy kinowy odbiór produkcji."

Okej, powyższa opinia Alexa Amancio (dyrektor kreatywny gry Assassin's Creed: Unity) jest jak najbardziej prawdziwa i rzeczywiście jest w tym dużo racji dla konsolowych tytułów, ale kolejna wypowiedź Nicolasa Guérina (twórca poziomów w grze Assassin's Cred: Unity) nie pozostawia złudzeń:

"W Ubisofcie przed długi czas chcieliśmy osiągnąć 60 FPS. Moim zdaniem nie był to dobry pomysł, ponieważ 60 FPS nie daje zbyt wiele i nie wygląda zbyt realistycznie. Myślę, że razem z innymi firmami z branży gier komputerowych porzucimy ten standard (60 FPS), ponieważ jest trudny do osiągnięcia."

Czy ostatnią wypowiedź przedstawiciela studia Ubisoft trzeba w ogóle komentować? Twórca serii Assassin's Creed: Unity próbuje przykryć słabe możliwości obecnych konsol do gier bardzo prozaicznymi teoriami o wyższości 30 klatek na sekundę i wcale się z tym nie kryje. Co więcej, obecny trend na ograniczanie gier dla konsol może mieć również spore znaczenie dla graczy pecetowych - coraz większa liczba deweloperów jest zmuszona do wyrównywania "szans" pomiędzy Xboxem One i PlayStation 4, a mocnymi blaszakami. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy Ubisoft rzeczywiście próbuje nam wmówić coś, co nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości?

Źródło: KitGuru

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 102

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.