Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Ruby Tech - AMD prezentuje nowe technologie graficzne

Arkad | 29-07-2013 10:27 |

W dzisiejszych czasach nie jest już tak łatwo zachęcić gracza do zakupu danej karty graficznej lub innego podzespołu, bowiem na rynku istnieje zawsze kilka innych wariantów oraz oczywiście produkty konkurencji. Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży serii akceleratorów Radeon HD 7000 producent rozpoczął nowy rozdział w swojej historii, który jest obecnie opisywany pod hasłami Never Settle oraz Gaming Evolved. Pierwsza wymieniona akcja to łakomy kąsek dla tych wszystkich, którzy chcą kupić kartę graficzną zawierającą już kilka dodatków - w tym przypadku mówimy o najnowszych grach dołączanych do produktu zupełnie za darmo. NVIDIA ma w tym sektorze wiele do nadrobienia, aczkolwiek "ZielonI' kuszą potencjalnych klientów tytułami takimi jak Metro: Last Light lub Splinter Cell: Blacklist. Dodawanie gier do zestawu to jedna strona medalu, a co z drugą? Producenci starają się również współpracować z jak największą liczbą twórców gier, wprowadzając tym samym swoje autorskie technologie do wielu produkcji.

Obecne "magiczne sztuczki" opisaliśmy w tym artykule (LINK), więc nic nie powinno już stać na drodze do poznania rynku kart graficznych w 2013 roku. Niemniej jednak, AMD wciąż bombarduje nas swoimi nowymi pomysłami w dziedzinie wyświetlania grafiki. Na targach ChinaJoy 2013 producent zaprezentował swoje demo technologii AMD Ruby Tech, która nie jest oczywiście niczym nowym. Prace nad wspomnianym zestawem ulepszeń w generowaniu grafiki rozpoczęły się jeszcze za czasów firmy ATi w 2003 roku. Dziesięć lat później AMD znowu prezentuje możliwości swoich kart graficznych na przykładzie silnika CryEngine 3 (prawdopodobnie w wersji 3.5).

Technologia ma oferować kinowy odbiór gier dzięki funkcjom takim jak Mesh Tessellation oraz AMD TressFX. Drugi zestaw instrukcji nie jest niczym nowym, ponieważ widzieliśmy już go przy okazji premiery gry Tomb Raider. AMD Ruby Tech ma oczywiście generować jak najbardziej realistyczną grafikę w każdej sytuacji - funkcja SSDO zapewnia jeszcze bardziej gładkie cienie oraz jest bardziej realistyczna niż SSAO. Wszystkie zaprezentowane technologie były generowane przez pojedynczą kartę graficzną AMD Radeon HD 7970. Warto wspomnieć, że producent rozpoczął niedawno ścisłą współpracę z Eletronic Arts, więc możemy liczyć na bardzo dobrą optymalizację nadchodzącego Battiefielda 4 dla produktów Radeon.

Źródło: WCCF Tech / MyDrivers

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.