Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Poprawka zwiększająca płynność TES V: Skyrim o nawet 40%

Arkad | 30-12-2011 16:55 |

11 listopada miała miejsce premiera długo wyczekiwanej gry z gatunku cRPG - The Elder Scrolls V: Skyrim - będącej piątą odsłoną bardzo popularnego cyklu. Tytuł został oczywiście osadzony w uniwersum wielokrotnie nagradzanej serii Elder Scrolls, która od lat przyciąga graczy na dziesiątki godzin, głównie z uwagi na otwartą strukturę świata. Dotychczas Skyrim zdobył liczne wyróżnienia, zaś recenzję tego „erpega” możecie przeczytać również na łamach naszego portalu. Żaden produkt nie jest jednak wolny od technicznych baboli, które często irytują graczy i doprowadzają ich do białej gorączki. Oprawa wizualna The Elder Scrolls V: Skyrim nie jest zbyt imponująca, lecz przez pewne błędy potrafi porządnie przymulać nawet na mocnym sprzęcie. Niektórzy gracze odczuli zapewne nagłe spadki wydajności nawet po zmianie ustawień graficznych, ale jest na to pewna rada, gdyż jeden z użytkowników zbadał dogłębnie problem i przygotował specjalną modyfikację dostępną bezpłatnie do pobrania.

Autor poprawki mówi o dużym polepszeniu ilości klatek na sekundę po instalacji pliku, która dochodzi do nawet 40%. Losowe spadki wydajności są skutkiem (według użytkownika) żałosnej optymalizacji gry, która nadmiernie obciąża procesor. Poprawkę pobierzecie pod tym linkiem.

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.