Need for Speed Rivals na silniku Battlefield 4
Rok bez nowej odsłony FIFA albo Need For Speed byłby rokiem straconym, więc Electronic Arts stara się regularnie serwować nam kolejne wcielenia znanych tytułów. Dzisiaj zapowiedziano oficjalnie Need for Speed Rivals, jaki zadebiutuje już 19 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych, Xbox 360, PlayStation 3 oraz konsolach nowej generacji. Projektem zajęło się mało doświadczone studio Ghost Games, które lekcje pobierało podobno u Criterion Games, więc efekt końcowy powinien być podobny do gier ojców Burnouta. Co bardzo istotne, Need for Speed Rivals zbudowany zostanie na silniku Frostbite 3, jaki powstał z myślą o strzelaninie Battlefield 4. Gra oferować będzie otwarty świat, wyścigi po stronie uciekinierów i stróżów prawa, jak również rozbudowane opcje sieciowe. Cztery litery poruszać będziemy po sporym obszarze fikcyjnego hrabstwa Redview, zdobywając punkty za skuteczne zwiewanie policji lub chwytanie drogowych piratów w zależności od obranej strony...
Wspomniane wyżej punkty posłużą do odblokowywania nowych samochodów i innych dodatków, zaś same auta będzie można nieco przerabiać wizualnie oraz mechanicznie. Gliniarze otrzymają natomiast szeroki wachlarz środków ułatwiających łapanie osób przekraczających dozwolone prędkości m.in.: dopalacze, wezwanie posiłków itp. Integracja trybu single i multiplayer będzie podobno bardzo silna, bowiem kiedy podczas ucieczki będziemy przemierzać trasę jaką porusza się także nasz przyjaciel, to możemy natychmiast połączyć się i wspólnie podjąć wyzwanie w kooperacji.
Źródło: IGN