Dziewiętnaście cali w cenie siedemnastu
Firma Prestigio, jedno z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych przedsiębiorstw działających w obszarze technik mobilnych i odwzorowywania obrazu, wprowadza na polski rynek nowy monitor o przekątnej 19 cali - Prestigio P391. Choć wydawałoby się, że 2 cale przekątnej to niewiele, to różnica powierzchni roboczej monitora 19 calowego w stosunku do 17 calowego wynosi aż 18%.
Dzięki dodatkowej przestrzeni praca na monitorze P391 jest bardziej komfortowa, co jest szczególnie ważne dla menadżerów i analityków. Nowy monitor oferuje podwyższone parametry kontrastu (1000:1), krótki czas reakcji matrycy (8 ms) i szeroki kąt widzenia (170°), niezmiernie przydatne podczas oglądania wideo. Zastosowana matryca pozwala uzyskać czysty ostry obraz o nasyconych kolorach bez efektów smużenia w czasie wyświetlania szybko zmieniających się obrazów. Wbudowane w srebrną obudowę stereofoniczne głośniczki o mocy 2W każdy dopełniają multimedialne funkcje monitora.
Monitor jest dostępny na polskim rynku w sieci dilerskiej Prestigio (www.prestigio.pl) w cenie 990 zł brutto (z VAT). Objęty jest 3-letnią gwarancją.
Prestigio International Inc. jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych producentów wyświetlaczy LCD, odbiorników TV i komputerów osobistych. Prestigio jest dziś marką, pod którą sprzedawane są monitory LCD i notebooki w 25 krajach na całym świecie. Podstawą, na której opiera się polityka firmy jest dokładna kontrola jakości i wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii. Obecnie firma aktywnie współpracuje z regionem EMEA poprzez swoje przedstawicielstwa handlowe zlokalizowane w Europie Środkowej i Wschodniej (Praga, Republika Czeska) i w CIS (Moskwa, Federacja Rosyjska). Więcej informacji o firmie Prestigio znajdą Państwo na stronach internetowych: www.prestigio.com i www.prestigio.pl.