Problemy techniczne popularnego dostawcy usług Nazwa.pl
Awarie lub inne błędy przy korzystaniu z komputera towarzyszą chyba każdemu z nas - czasami wynikają one z winy użytkownika, a innym razem nie mamy żadnego wpływu na działanie podzespołów komputera. Jeśli komputer wysypie się nam podczas przeglądania strony internetowej lub rozrywki to pół biedy, gdyż nie tracimy ważnych danych potrzebnych nam na przykład do skończenia zlecenia lub zaliczenia jakiejś pracy na studiach. O wiele gorzej, gdy pecet odmówi posłuszeństwa w najmniej oczekiwanym momencie, a my nie przygotujemy się odpowiednio do nagłego przerwania dostępu do danej usługi lub całego systemu operacyjnego - nie mówimy już nawet o awariach dysków twardych, ponieważ jest to bardzo nieprzyjemny temat dla każdego, kto choć raz zgubił najważniejsze dane ;] A co jeśli świadczymy usługi dla tysięcy użytkowników zarabiających miliony złotych podczas działania ich strony internetowej lub innej usługi?
Firma NetArt odpowiedzialna za markę Nazwa.pl od kilku dni nieprzerwanie pracuje nad pełnym przywróceniem funkcjonalności swojej oferty, bowiem jakiś czas temu doszło do awarii macierzy dyskowej przechowującej dane użytkowników. Nie musimy już chyba dodawać, że większe problemy techniczne oznaczają całkowity paraliż setek stron internetowych oraz spore straty u klientów. Przedstawicielstwo firmy informuje, że na dzień dzisiejszy została już przywrócona część oferowanych usług, jednak technicy wciąż walczą z całkiem poważną awarią na serwerowniach Nazwy.pl.
Problemy techniczne Nazwa.pl trwają od trzech dni.
Obecnie trwa już trzeci dzień problemów technicznych, a nic nie wskazuje na to, aby udało się całkowicie wyeliminować wszelkie niedoskonałości przed końcem tygodnia. Awaria dotyczy ponoć części użytkowników, jednak ta część może stanowić bardzo duży odsetek wszystkich klientów - dostawca nie podaje dokładnych danych na ten temat. Na co mogą liczyć przedsiębiorcy poszkodowani w całej sprawie? Zgodnie z zapowiedziami firmy, przedstawiciele będą kontaktowali się z klientami już po zakończeniu naprawy w celu wynegocjowania zadośćuczynienia za poniesione straty. Mamy nadzieję, że nie będzie to jedynie przedłużenie ważności konta na miesiąc lub dwa...
Źródło: Nazwa.pl / PurePC