Gwent: Rogue Mage – nowa gra w świecie Wiedźmina zmierza na smartfony i PC. Znamy już wszystkie szczegóły
CD Projekt RED zdradził nowe szczegóły na temat gry pt. Gwent: Rogue Mage, znanej dotąd jako Project Golden Nekker. Jest to przede wszystkim przygoda dla jednego gracza, która już jutro (7 lipca) pojawi się zarówno na pecetach jak i urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Gwent: Rogue Mage określany jest co prawda jako "rozszerzenie Gwinta", będzie niemniej sprzedawany osobno, nie zaś jako DLC.
Gwent: Rogue Mage to roguelike'owa, fabularna karcianka dla pojedynczego gracza oparta na mechanice sieciowego Gwinta. Premiera już jutro.
Wiedźmin 3: Dziki Gon w next-genowej odsłonie dostał przybliżony termin premiery. Na nowe wydanie jeszcze trochę poczekamy...
Gwent: Rogue Mage będzie przypominał rozgrywkę Gwinta z Wiedźmina 3, choć będzie tu też miejsce na mechanikę typu roguelike. Zabawę rozpoczniemy z około tuzinem kart, by ostatecznie dysponować kilkoma taliami, z których każda będzie warta zastosowania w innym scenariuszu. Karty zbierać będziemy eksplorując mapę świata i to właśnie tutaj natkniemy się na elementy roguelike (niespodziewane bitwy, bossowie). Zebranie wszystkich kart i wykonanie wszystkich misji ma zająć graczowi ponad 30 h, za które twórcy życzą sobie 10 dolarów. Jeśli zdecydujemy się na edycję premium (dodatkowe skórki, karty itp.) zapłacimy 20 dolarów.
GWENT: Rogue Mage is our first single-player expansion!
— GWENT (@PlayGwent) July 6, 2022
And you can start playing it tomorrow!
Find out more in the announcement article by @IGN
: https://t.co/XEwSOOJNWg pic.twitter.com/UYeVmkSOSX
Wiedźmin 4 w produkcji, ale Cyberpunk 2077 nie zostanie przez to porzucony. Zapowiedziano nawet pierwsze DLC
„Historia Rogue Mage rozgrywa się setki lat przed narodzinami Geralta, a gracze wcielają się w rolę maga Alzura, który próbuje stworzyć pierwszego w historii wiedźmina” - opisują grę twórcy. „Naszym celem w przypadku historii Rogue Mage jest danie graczom wystarczającego kontekstu na temat tego, kim jest Alzur, jaka jest jego motywacja i ogólne zaprezentowanie świata, w którym żyje" - dodają. CDPR zdradza też, że Gwent: Rogue Mage nie stał się częścią sieciowego Gwinta z prostej przyczyny - Gwent: Rogue Mage ma mianowicie zbyt dużą skalę. Deweloper chciał także, aby nowym tytułem można było cieszyć się bez dostępu do sieci.