Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Diablo IV dostało rewolucyjny 4. sezon. Mnóstwo pochwał od graczy, więc jest szansa na poprawienie grywalności i dobry end game

Szymon Góraj | 15-05-2024 22:00 |

Diablo IV dostało rewolucyjny 4. sezon. Mnóstwo pochwał od graczy, więc jest szansa na poprawienie grywalności i dobry end gamePo bardzo dobrym starcie na zeszłoroczną premierę aż trudno było sobie wyobrazić, że w ciągu dosłownie kilku tygodni sytuacja odwróci się tak bardzo. Ale też z drugiej strony nie dało się przewidzieć tak kiepskiego endgame'u czy na dłuższą metę braku dobrze przemyślanego systemu lootu. Kolejne sezony na ogół przynosiły więcej kroków w tył niż naprzód i wielu zdążyło już przekreślić nową odsłonę serii. Tymczasem czwarty sezon zdaje się przynosić ważne zmiany.

4. sezon Diablo IV, Loot Reborn, wprowadza najwięcej zmian w grze od premiery. Jak na razie zbiera on wiele pozytywnych głosów.

Diablo IV dostało rewolucyjny 4. sezon. Mnóstwo pochwał od graczy, więc jest szansa na poprawnie grywalności i dobry end game [1]

Diablo IV już z obsługą Ray Tracingu. Na graczy czekają lepsze cienie i odbicia, a także inne ulepszenia graficzne

Aktualny sezon został uprzednio przełożony, by deweloperzy mieli wystarczająco dużo czasu na zaimplementowanie zaawansowanych zmian. A mówimy o naprawdę kompleksowym pakiecie. Wyliczyć można chociażby znaczącą poprawę wypadających z wrogów łupów, lepszą kontrolę nad usprawnianiem ekwipunku, urozmaicenie krytykowanych Helltide'ów, nowych przeciwników i bossa. Do tego Blizzard chwali się atrakcjami dla graczy z postaciami na wysokim poziomie, na czele z Pit of the Artificers - dostarczającym nowych wyzwań lochem. O dziwo na razie wygląda na to, że przynajmniej część zawartości to bynajmniej nie puste przechwałki.

Diablo IV dostało rewolucyjny 4. sezon. Mnóstwo pochwał od graczy, więc jest szansa na poprawnie grywalności i dobry end game [2]

Test wydajności Diablo IV DLSS - Piekielne techniki NVIDII poprawiające wydajność. Jak to działa i wygląda?

Co jasne, problemów także nie brakuje. Na przykład 4. sezon serwuje crashe osobom używającym Frame Generation na kartach NVIDIA serii 4000. Mimo to raporty o błędach jak dotąd są przeważnie spychane na boczny tor przez pozytywny odbiór. Helltide'y mają być po raz pierwszy zajmujące, nowi adwersarze potrafią zaleźć za skórę, a loot ma większe znaczenie (choć czasem dodaje się, że miejscami spada go wręcz zbyt wiele). Aspekty przestały być zmorą zbierających, bo wreszcie postarano się o specjalną skrytkę (to absurd, że dopiero po blisko roku od premiery, ale mimo wszystko warto to zaznaczyć). Oczywiście nie ma co nawoływać do hurraoptymizmu - w końcu od wejścia sezonu minęło raptem parę dni, więc czas pokaże, czy to opóźniony sukces projektu, czy tymczasowy skok, który wprawił w euforię pewną grupę graczy. Niemniej jednak po miesiącach krytyki trudno było zignorować tego typu wejście.

Źródło: WCCFtech, PCGamesN, Reddit
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 41

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.